Emisie

EMISIE NÁKLADNÝCH ÁUT MAJÚ KLESNÚŤ O 90 %. DOKEDY? A DÁ SA TO?

Nové osobné vozidlá nebudú môcť o 11 rokov používať spaľovacie motory. Pre nákladné vozidlá nebude v roku 2035 ...

EMISIE NÁKLADNÝCH ÁUT MUSIA KLESNÚŤ. SYNTETICKÉ PALIVÁ VŠAK NECHCÚ DOVOLIŤ, PÔJDE SA DO ELEKTRINY

Emisie nákladných áut sú dnes veľkou témou. Ide o to, že nákladných áut je síce v porovnaní s osobnými relatívne ...

EMISIE Z DOPRAVY NA SLOVENSKU STÁLE RASTÚ. MÁME MÁLO ELEKTROMOBILOV, MOŽNO VRAJ PRÍDE NOVÁ DAŇ

Slovensku chýba vízia a jasné definovanie opatrení podporujúcich rozvoj elektromobility po vyčerpaní európskych ...

DVOJTAKTNÁ BABETTA 210 SLÚŽI AJ PO ROKOCH AŽ DO ROZTRHANIA. SLOVENSKÝ ZÁZRAK OSLAVUJE 40 ROKOV

Babetta 210 bol ešte relatívne nedávno bežný „stroj“ na presuny po slovenských mestách a dedinách. Nenápadne ...

VODÍKOVÉ VLAKY SA NEOSVEDČILI. NAHRADIA ICH ELEKTRICKÝMI. PROBLÉMOM JE AŽ O 80 % VYŠŠIA CENA

Vodík proti elektrike, to je nikdy nekončiaci boj medzi alternatívnymi palivami súčasnosti. Kým v osobnej doprave ...

ZVÝŠENIE POVOLENEJ HMOTNOSTI NÁKLADNÝCH ÁUT VYVOLÁVA HÁDKY. ŽELEZNICE SÚ PROTI, CHCÚ ZAKROČIŤ

Stále prísnejšie emisné normy so sebou prinášajú aj nové legislatívne opatrenia podporujúce predaj áut s ...

BRATISLAVA UPREDNOSTNÍ MHD PRED OSOBNÝMI AUTAMI. ZMENY V DOPRAVE SÚ UŽ ZA DVERAMI

Bratislava uprednostní MHD pred osobnou individuálnou dopravou. Poslúži na to niekoľko opatrení, vrátane uprednostňovania ...

MUSÍME JESŤ MENEJ MÄSA, PÔDU POTREBUJEME PRE BIOPALIVÁ, HOVORÍ ICH VÝROBCA

Že by sme mali jesť menej mäsa, je často omieľaná všeobecná lekárska poučka. V tomto prípade však odporúčanie na ...

ZÁKAZ NAFTOVÝCH NÁKLADNÝCH ÁUT V EÚ PRÍDE NAJSKÔR V ROKU 2040. UVÁDZA TO NÁVRH EURÓPSKEJ KOMISIE

Zákaz naftových nákladných áut v EÚ je rovnako „horúcou“ témou ako pri osobných autách. Najnovší návrh ...

SPOLOČNOSŤ FENDT PREDSTAVILA SVOJ PRVÝ VODÍKOVÝ TRAKTOR. BUDÚCNOSŤ VIDÍ V PALIVOVÝCH ČLÁNKOCH

Elektrifikácia a dekarbonizácia dopravy sa nevyhýba ani nákladnej doprave, či poľnohospodárstvym strojom. Práve do druhej ...

SÚČASNÁ ABSURDNÁ PODOBA EURO 7 JE PODĽA ŠÉFA SPOLOČNOSTI IVECO ODRAZOM NESCHOPNEJ POLITIKY EÚ

Pripravovaná emisná norma dnes patrí medzi najhorúcejšie témy na poli osobnej aj nákladnej dopravy. Aktuálna podoba Euro ...

PRÍSNEJŠIE PRAVIDLÁ EURO 7 SPOMALIA PRECHOD K ELEKTROMOBILITE, VARUJE VOLVO

Čím prísnejšie pravidlá Euro 7 pre nákladné autá EÚ nastaví, tým pomalšie sa výrobcovia transformujú na elektrické ...

BARKAS B1000 BOL NAJLEPŠOU DODÁVKOU VÝCHODNÉHO BLOKU. ZREL AKO VÍNO

Spomínate na Barkas B1000? Do Československa sa ich veľa nedoviezlo, v rámci prerozdelenia výrobných kapacít u nás totiž ...

ZNÍŽENIE EMISIÍ Z NÁKLADNEJ DOPRAVY ZÁVISÍ OD LEPŠEJ LOGISTIKY. EÚ V NEJ MÁ OBROVSKÉ REZERVY

Boj s emisiami rozohrala EÚ nielen na poli osobných a ľahkých úžitkových áut, ale aj medzi ťažšími váhami cestnej ...

VODÍKOVÝ ŤAHAČ ZEPP SOLUTIONS BODUJE DOJAZDOM 700 KM. ČOSKORO PRÍDE AJ VERZIA S DOJAZDOM 1000 KM

Téma alternatívnych pohonov sa v EÚ pretriasa nielen v súvislosti s osobnými a ľahkými úžitkovými autami, ale aj v ...

BRATISLAVA TESTUJE PRVÝ MESTSKÝ VODÍKOVÝ AUTOBUS, JAZDÍ ZADARMO

V hlavnom meste sa intenzívne pripravujú na prevádzku flotily autobusov s vodíkovým pohonom. Aktuálne skúša tamojší ...

DEKARBONIZÁCIA NÁKLADNEJ DOPRAVY JE SKOMPLIKOVANÁ NEROZHODNOSŤOU

Dekarbonizácia nákladnej dopravy vraj bude najefektívnejšia s batériovými elektromobilmi a elektrickými cestnými ...

LNG JE ZATIAĽ LEN ALTERNATÍVNYM PALIVOM. STOJÍ ZA ZVÁŽENIE AKO NÁHRADA NAFTY?

Zrejme sa zhodneme na tom, že v oblasti dopravy a motorizmu momentálne žijeme v dobe alternatívnych palív a nových ...

TOYOTA VERÍ VIAC PALIVOVÝM ČLÁNKOM NEŽ AKUMULÁTOROM, VODÍKOVÝ AUTOBUS JE LEN ZAČIATOK

Japonská automobilová jednotka začala v súlade so svojou víziou o bezemisnej spoločnosti meniť svoj plán nazvaný ...

OBMEDZOVANIE DOPRAVY KOMPLIKUJE ŽIVOT AJ SENIOROM A ZDRAVOTNÍKOM, TVRDIA BRITI

S preťaženými komunikáciami vo veľkým mestách sa dnes potýka celá Európa. A obyčajne čím väčšie mesto, tým ...

NAJNOVŠIE KOMENTÁRE