Navrhnutý na najnáročnejšie agro práce

Nový stroj bol navrhnutý na najnáročnejšie poľnohospodárske práce. Dopĺňa najvýkonnejší rad traktorov DEUTZ-FAHR 7 a 9. Už prvotné zadanie malo jasné ciele: dynamický a rýchlo dostupný výkon, konektivita, komfort a spoľahlivosť. Nový 8280 TTV sa vyznačuje celým radom nových a jedinečných funkcií, možností a schopností, ktoré ho odlišujú od ostatných traktorov podobnej kategórie. Výrobca traktor hrdo prezentuje ako stroj prešpikovaný najpokročilejšími technológiami a nálepkou „Made in Germany“.

Húževnatým srdcom je  6,1-litrový twin-turbo V6

Model 8280 TTV má 6,1-litrový twin-turbo šesťvalec DEUTZ TTCD. Spĺňa emisné normy Stage V. Maximálny výkon motora je 211 kW (287 koní), no kľúčový je krútiaci moment až 1226 Nm. Podľa výrobcu je motor navrhnutý tak, aby ponúkal vynikajúci výkon a vysokú úroveň efektivity. Použitý systém vstrekovania paliva common-rail s tlakom 2000 barov zabezpečuje okamžitú odozvu a dostatočný výkon na kolesách. Objem palivovej nádrže je 505 litrov a maximálka stanovená na 60 km/h.

Intervaly výmeny olejov sa pohybujú 1000 a 1500 hodín

Interval výmeny oleja bol stanovený na slušných 1000 hodín prevádzky a hydraulického oleja CleanOil až na 1500 hodín. Moderné pohonné ústrojenstvo je výsledkom dlhoročných skúseností a niekoľkoročného výskumu vývojového oddelenia spoločnosti. Pokiaľ ide o prevodovku, nesie označenie SDF T7780, pochádza z produkcie skupiny SDF, ku ktorej patrí aj samotná firma DEUTZ-FAHR a je to automat s plynulou zmenou prevodového pomeru. Hydraulický systém pozostáva zo siedmych hydraulických okruhov (5 vpredu a 2 vzadu), pričom čerpadlo má kapacitu až 210 litrov za minútu. Zadný záves TBZ zvládne 11 100 kg, predný 5480 kg.

Traktor DEUTZ-FAHR 8280 TTV má suché kotúčové brzdy, dvojstupňový predný vývodový hriadeľ a tri rýchlostné režimy zadného vývodového hriadeľa. Model 8280 TTV bol navrhnutý tak, aby mohol obúvať pneumatiky s priemerom až do 205 cm a vďaka tomu môže mať tento traktor gumy s rozmerom 710/70 R42.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

Konektivita a moderné technológie

V dnešnej dobe si konektivita nachádza uplatnenie v takmer všetkých oblastiach života a nie je tomu inak ani v prípade traktorov či kombajnov. Vďaka tomu je možná optimalizácia a riadenie poľnohospodárstva aj na diaľku. So systémom CFS (Connected Farming System), poskytuje nový traktor Deutz-Fahr 8280 TTV vysokú produktivitu a efektivitu. Tento model ponúka nasledovné:

* ISOBUS (ovláda až 200 sekcií, reguláciu premennej rýchlosti a univerzálny terminál)

* certifikácia TIM (Tractor Implement Management – prepojiteľné zariadenia dokážu komunikovať s traktorom a riadiť jeho funkcie)

* SDF Guidance (zvýšená presnosť vďaka novému prijímaču SR20, modulu CTM a funkcii Auto-Turn / automatického otáčania)

* SDF Fleet Management (systém riadenia strojového parku) na 1 rok (všetky dôležité informácie sú prijímané v reálnom čase)

* Agrirouter (štandardizované nahrávanie a sťahovanie dát cez cloud alebo USB port)

* XTend (nastavenie zobrazenia monitoru iMonitor3 na tablete alebo smartfóne).

Vrcholný komfort - adaptívne nastaviteľné pruženie

Inteligentné odpruženie prednej nápravy je možné nastaviť v 3 režimoch (Auto, Normal a Soft). Spolu s pneumaticky odpruženou kabínou, automatickou klimatizáciou, vysoko kvalitnými materiálmi a priestranným interiérom, vytvára pohodlné pracovisko.

LED pracovné osvetlenie s výkonom 50 000 lumenov, ergonomická kabína a logické usporiadanie ovládacích prvkov spolu s informačným systémom novej generácie umožňujú stráviť pracovné hodiny v maximálnom pohodlí. Aby bola obsluha stroja príjemnejšia, kabína MaxiVision2 je úplne oddelená od kapoty motora. Zabránilo sa tým priamemu prenosu tepla, vibrácií i hluku do interiéru.

Jednoduchá údržba v dennej prevádzke by mala byť u takýchto strojov samozrejmosťou, no nie každému výrobcovi sa to tak aj podarí zrealizovať. Čistenie chladiaceho systému sa v modeli 8280 TTV otvára jednou jedinou pákou. To platí aj pre olejové náplne, ktoré je možné skontrolovať jedným pohľadom cez priehľadný kryt.

zdroj info a foto: DEUTZ-FAHR.com a DEUTZ-FAHR.cz