Traffic E – Tech
Traffic poznáme už nejaký ten piatok, od 1980 ich predali viac ako 2,5 milióna kusov. Nová generácia by mala dostať moderné proporcie a jednoboxový dizajn, s krátkym predným previsom. Mal by mať aj predĺžený rázvor, pričom kolesá budú umiestnené na rohoch, čo by malo zabezpečiť maximum vnútorného priestoru a zachovať dobrú manévrovateľnosť. Svojou výškou by sa nemal dostať nad 190 cm, čo mu umožní vjazd do podzemných parkovísk. V novom dizajne dostane Traffic osvetlený horný pás a bočné denné svetlá. V zadnej časti asymetrické krídlové dvere a spojler s deflektormi pre lepšiu aerodynamiku. Zadné svetlá s novou svetelnou signatúrou s 3D dizajnom. Pre dojem robustnosti pribudne štruktúrovaná ochrana spodnej časti karosérie, spolu s predným a zadným nárazníkom.
Geolette E – Tech
Historické vozidlo, ktoré bolo v roku 1956 populárne pre flotily a malých podnikateľov vďaka ľahkej prestaviteľnosti pre špecifické požiadavky. Tento krát by malo prísť v troch verziách a to ako podvozok s kabínou, skriňa a sklápací vozík. Predná časť až po B – stĺpik bude navrhnutá proporcionálne podobne ako Traffic, no v zadnej časti nehľadajte nič špeciálne, pretože je navrhnutý na údajne neobmedzený rozsah výbav a prispôsobených prvkov. Konštrukčné časti budú schopné prispôsobiť sa pre skriňu či iné konfigurácie. V možnosti bude aj nášľapný schodík.
Estafette E – Tech
V tomto prípade ide o reštart dodávky zo 60. rokov, prispôsobený súčasnej mestskej logistike. V minulosti sa ich predalo viac ako pól milióna medzi 1959 až 180. Dizajn Estafettu je inšpirovaný konceptom, ktorý bol predstavený minulý rok v septembri. Príde v rozmeroch 5,27, 1,92, 2,60 m (dĺžka, šírka, výška), čo umožní aj väčšej osobe komfortne sa pohybovať medzi kabínou a nákladným priestorom. Zaujímavosťou bude trojdielne panoramatické čelné sklo, pre lepšiu viditeľnosť, bezpečnosť a komfort.
Rovnako ako Traffic dostane Osvetlený pás na prednej maske zrovnaný s dennými svetlami a v strede ich bude dopĺňať logo Renault. Nakoľko jeho pôsobisko bude hlavne mesto, tak má Estafette bočné posuvné dvere s neviditeľnou integrovanou koľajnicou pre plynulé otváranie. Po oboch stranách nášľapné lišty pre komfortnejšie nastupovanie a vystupovanie. Navyše zadné dvere budú jednoliate roletové, pre optimalizáciu nákladového priestoru, plus nerezová nášľapná lišta.