V lete patria francúzske cesty tradične profesionálnym cyklistom. A prečo o nich píšeme? Niektoré etapy previedli pretekárov, návštevníkov i divákov pri televíznych obrazovkách či na internete najrôznejšími francúzskymi regiónmi, vrátane agrárnych oblastí Bretónska, Burgundska a Auvergne. A pretože bol Continental jedným z hlavných partnerov Tour de France, nezabudol sa (v rámci tohto podniku vôbec prvýkrát) pochváliť poľnohospodárskymi pneumatikami.
„Naše pneumatiky znamenajú odolnosť, bezpečnosť a pohodlie. V teréne, aj na ceste, na automobiloch, bicykloch, traktoroch alebo úžitkových vozidlách. Partnerstvo s Tour de France to všetko dokáže jedinečným spôsobom zobraziť,“ hovorí Benjamin Hübner, manažér produktového radu poľnohospodárskych pneu v Continentale.
La Passion de la Terre
Viaceré etapy prechádzajú takmer nekonečnými lánmi obrobených polí a práve na tomto mieste sa známa značka rozhodla vytvoriť pútavú a neprehliadnuteľnú prezentáciu. Jej súčasťou sú obrovské bannery s francúzskym sloganom La Passion de la Terre, čo by sme mohli voľne preložiť ako „Vášeň pre Zem“ alebo „Vášeň Zeme“.
Samozrejmosťou boli tiež traktory s tým správnym obutím, nechýbali animované bannery LED a záver Tour de France, ktorý sa naplní na parížskej Champs Elysée, budú sprevádzať krátke reklamné klipy.
Prvá poľnohospodárska pneumatika značky Continental bola uvedená na trh už v roku 1928, takže je evidentné, že spoločnosť má na čom stavať. Rozsiahle portfólio ponúka farmárom možnosť vybrať si produkty, ktoré poskytujú maximálne výkony na rôznych typoch pôdy a znášajú vysoké zaťaženie bez ohľadu na pracovné tempo.
Toto sú prvé traktorové pneumatiky Continental T2 predstavené v roku 1928.
Samotný Continental je samozrejme ešte starší. Ako sme naznačili v úvode, firma bola založená už v roku 1871 a dnes je jedným z najväčších dodávateľov komponentov pre automobilový priemysel i pneumatík na svete.
zdroj: Continental SK, Continental