Svet je veľký, nielen ten reálny, ale aj automobilový. Dokazuje to aj produkcia automobiliek, ktorá sa v rámci jednotlivých regiónov, či kontinentov výrazne líši a kde je nemožné jeden model predávať, na druhej strane sveta sa mu darí a patrí medzi najobľúbenejšie. To je aj prípad nového pracovného auta z koncernu Stellantis. Pickup Peugeot Landtrek 2025 prichádza na 40 svetových trhov, no v EÚ sa objaviť nesmie. Dôvodom je európska legislatíva a jej nároky na povinné asistenčné systémy a pokuty za flotilové emisie.

Landtrek prichádza s dvomi dĺžkami kabíny, v závislosti od toho je jeho celková dĺžka 5,33 až 5,39 m.

Bez hybridu a povinných asistentov

Peugeot Landterk pôsobí v segmente tzv. jednotonových pickupov s ročnými celosvetovými predajmi 2,5 mil. áut. To je už zaujímavý koláč, kvôli ktorému sa oplatí v tomto segmente zostávať. Svoje uplatnenie nájde najmä v Južnej Amerike, Afrike a na Blízkom východe. Ako tvrdí automobilka, je to ideový nástupca dnes už legendárnych nezničiteľných modelov 404 a 504 s korbou. Preto prichádza nielen s aktuálnym dizajnom a modernou kabínou, ale aj nezničiteľnou technikou. Na jeho pohon slúži naftový štvorvalec 2.2 MultiJet naladený na 147 kW (200 k) a 450 Nm. Samozrejmosťou je aj ponuka pohonu všetkých kolies, či automatickej prevodovky EAT8 s hydrodynamickým meničom. Pre vyslovene pracovné verzie však ponúkne aj naftový motor s objemom 1,9 l (max. výkon 110 kW/150 k a krútiaci moment 350 Nm) kombinovaný so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo benzínový štvorvalec 2.4 R4 (154 kW/210 k, 320 Nm).

V kabíne je 27 l úložných priestorov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

zdroj: Stellantis