Pohonné jednotky pre Boxer

Najväčšou novinkou je už spomenutá 8 – stupňová prevodovka. V Peugeote chcú zabezpečiť jazdný komfort, menej únavy ale tým zvýšenie bezpečnosti za volantom. Automatickú prevodovku si môžete zvoliť ku dieselovému 2.2 litrovému  BlueHDi motoru o s výkonom 103 kW alebo 132 kW (140 alebo 180 koní). Vďaka novému dizajnu spojok, ktoré optimalizujú prechod 8 prevodových stupňov a efektívnemu riadeniu krútiaceho momentu motora, ponúkne 132 kW verzia až 450 Nm krútiaceho momentu. To je o 80 Nm viac ako predošlá generácia s manuálnou prevodovkou a zároveň najvyšší krútiaci moment v segmente ľahkých úžitkových vozidiel. Ďalšou výhodou automatickej prevodovky je hydraulický akumulátor, ktorý má umožniť maximálne využitie výkonu motora, skrátením doby odozvy prevodovky. V portfóliu pribudol aj nový E – Boxer, ktorý ponúka výkon 200 kW (270 koní) a 400 Nm krútiaceho momentu. Bude vybavený 110 kWh batériou, ktorá má zabezpečiť dojazd 420 km (podľa WLTP). 

Nový dizajn interiéru a exteriéru

Boxer prešiel dizajnovými vylepšeniami - predný nárazník, mriežka chladiča a spätné zrkadlá. Zmeny majú prispieť k lepšej aerodynamike aj robustnosti. Je k dispozícií v rôznych konfiguráciách - na dvoch rázvoroch a to 3,45 m a 4,04 m. Panelové dodávky budú dostupné v dvoch dĺžkach L2 a L4 pre celkovo 4 nadstavby s objemom od 13 do 17 m 3. Pri rázvore 4,04 m máte možnosť podvozku L3 alebo L4 s možnosťou jednej kabíny alebo dvojitej kabíny.

Aj interiér prešiel zmenami a dostal širokú škálu komfortu a bezpečnosti ako napríklad elektrická parkovacia brzda, bezkľúčové odomykanie a štartovanie, 10 palcový dotykový displej infotainmentu, bezdrôtová nabíjačka na telefón, senzor únavy šoféra, automatické núdzové brzdenie s detekciou chodcov a cyklistov. Vyzerá to tak že nový Boxer je nabitý technológiami, nechajme sa prekvapiť ako to bude fungovať. Radi ho podrobníme redakčnemu testu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov