Voči základnej verzii kombi L1 je L2 dlhší o 42 cm
Z toho najviac budú čerpať práve pasažieri v treťom rade, ktorý pochopiteľne v L1 k dispozícii nebol. Spaľovacou pohonnou jednotkou je len 1,3-litrový zážihový štvorvalec s 96 kW (130 k) a 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Môžete si však vybrať aj elektrickú verziu s 45 kWh batériou. Tá je k dispozícii v 3 výbavových líniách Acenta, N-Connecta a Tekna, pritom prvá začína na akciových 46 221 eur.
Pod 30 tisíc eur
Na našom trhu je spaľovacia verzia rovnako ako L1 k dispozícii v dvoch výbavových líniách, Acenta a Tekna. Aktuálna akciová cena začína na 29 575 eur, za drahšiu Teknu dáte 29 750 eur. Tá sa však oplatí viac, keďže za malý cenový rozdiel dostanete navyše strešné nosiče, vyhrievanie predných sedadiel, navigáciu, 360-stupňovú kameru či bezdrôtové nabíjanie telefónu.
Už základná Acenta pritom ponúka automatickú dvojzónovú klimatizáciu, zadnú kameru, asistent na udržanie v jazdnom pruhu, tempomat či LED diaľkové svetlá (stretávacie sú prekvapivo halogénové). Automobil je už k dispozícii u predajcov vozidiel Nissanu.