S menším 40 kWh akumulátorom si stále budete môcť Interstar-e kúpiť v dvoch dĺžkach, buď L2 s 5685 mm alebo L3 s 6315 mm. Výška je len jedna, H2 s rozmerom 2498 mm. Elektromotor ponúka o niečo nižší výkon, ako pri väčšej batérii, ale 96 kW (130 k) tu bude na mestské jazdy postačovať.
Príplatkovo si vie zákazník zdvihnúť celkovú hmotnosť z 3,5 na 3,8 alebo 4 tony. Dojazd tejto verzie sa samozrejme znižuje, podľa WLTP je 175 km, čo je voči 87 kWh verzii zníženie zo 400 km.
O 6 tisíc eur lacnejší
U nás zatiaľ novší cenník nezverejnili, dáta sú z Nemecka. Tam vychádza základné elektro L2H2 na 47 380 eur bez DPH a L3H2 na 48 480 eur. Pre porovnanie, väčší akumulátor tam začína na 53 380 eur, teda o 6 tisíc eur viac. U nás stojí 87 kWh model L2H2 54 490 eur bez DPH, teda približne o tisícku viac, ako v Nemecku. Porovnateľné to bude teda aj s menším akumulátorom.
Zdroj: Nissan