Austrália
Dvoj prívesové A-double kombinácie sú povolené len na niektorých cestách vo väčšine štátoch a tiež majú špecifické prístupy do prístavov a priemyselných oblastí, ako napríklad Adelaide, Južná Austrália a Perth. Double súpravy majú vlastnú váhu okolo 35 ton a sú schopné odviezť až 50 ton nákladu. Ďalej je tu B-double, táto kombinácia ma prístup skoro všade v krajine dokonca aj do hlavných miest. Rozdiel medzi nimi je v ťahaných prívesoch. B-triples je ďalšou kombináciou, táto však má povolený prístup len do jediného hlavného mesta a tým je Darwin, kde sa pohybuje necelý kilometer od centrálnej obchodnej štvrte. Ak sa road train priblíži k obývaným oblastiam kde nemá povolený prístup, musí ísť na vopred určené depo, kde sú návese odpojené a následne pripojené na jeden ťahač a rozvezené individuálne. Prekvapí aj tempo, ktorým jazdia. Rýchlostný limit pre road train je 100 km/h.
Amerika, Mexiko a Zimbabwe
V Amerike je bežné že sú kamióny obmedzené na maximálne dva prívesy po 8,9 m teda 19 m celkovo. Niektoré štáty umožňujú trojnávesovú (triples) kombináciu kde každý náves môže mať dĺžku 8,5 m. Sú to štáty Idaho, Oregon a Montana, plus diaľnica Ohio Turnpike a Indiana East-West Toll Road. V Mexiku sú taktiež povolené, ale iba dvojnávesové súpravy (doubles). Aby sofér v mexiku mohol viesť takúto súpravu potrebuje špeciálny certifikát z bezpečnostných dôvodov a aby sa zabránilo preťažovaniu návesov. V Zimbabwe môžu road train súpravy jazdiť len po jednej diaľnici a to Ngezi – Makwiro road. Využívajú 42 m dlhé súpravy zložené z troch prívesov.
Kombínácie súprav road
A-double pozostáva z hlavného ťahača ťahajúceho normálny ťahaný príves s guľovým ťažným zariadením (alebo nejakým iným typom spojky), ktoré je k nemu pripevnené vzadu. Točnica je potom pripevnená k ťažnému zariadeniu, čo umožňuje pripojiť ďalší štandardný príves. Jedenásťnápravové uhoľné sklápacie súpravy prepravujúce do Port Kembla. Hmotnosť súpravy je 35,5 tony a nosnosť až 50 uhlia. Veľkou výhodou je nosnosť a používanie štandardných návesov. Veľkým mínusom je cúvanie v dôsledku viacerých kĺbových spojov. B-double pozostáva z hlavného ťahača, ktorý ťahá špecializovaný ťahaný príves, ktorý má točnicu namontovanú na zadnej strane a ťahá ďalší náves, čo vedie k dvom kĺbovým bodom. Zvyčajne môžu byt dlhé až 27,5 m, točnica je umiestnená v zadnej časti hlavného (prvého) prívesu.
Kombinacie súprav road train: A: B-double B: B-triple C: A-double D: AB-triple (possible BA) E: BAB quad F: ABB quad G: A-triple H: AAB quad (possible BAA) K: Special Australian mining tipper road train with limited transportation
Návesy B-train sa používajú na prepravu mnohých druhov nákladu - cisterny na tekutý a suchý sypaný tovar, plošiny a plachtové plachty pre palubný náklad, objemové kontajnery na agregáty a zvyšky dreva, chladiarenské prívesy na chladený a mrazený tovar, dodávky pre suchý tovar, ťažobné prívesy pre lesnícke práce a vlečky pre dobytok pre dobytok. B-triple má oproti B-double pridaný ťahaný príves za hlavným ťahačom. AB-triple je zložený z troch návesov, kde dva sú dlhé a jeden krátky (A dlhý prives, B krátky) kombinácia môže byt aj BA-triple. A-triple sa skladá z 3 dlhých prívesov, dĺžka dosahuje až 53,5m. Takáto súprava môže jazdiť len na cestách s povolením. BAB quad je zlozený z dvoch krátkych prívesov a dvoch dlhých spojené s konvertorovým vozíkom. Aj tu môže byť zmenená kombinácia a to ABB.
Svetový rekord v dĺžke súpravy road train je z Austrálie z roku 2006. John Atkinson v ťahači Mack Titan potiahol 113 prívesov s celkovou dĺžkou 1,474 m a potiahol ich približne 150 m. Áno, správne. Súprava mala 1,5 kilometra!