Jeho technika je zatiaľ s veľkým otáznikom. Aj preto vám nedokážeme momentálne povedať, či bude postavený na úplne novej platforme, alebo dostane prepracovaný súčasný rebrinový rám. Podobne nič nevieme ani o jeho motoroch, aj keď hádame, že v Spojených štátoch bude hlavnou pohonnou jednotkou benzínový štvorvalec 2.3 EcoBoost, kým v Európe bude hrať prvé (a možno aj posledné) husle preplňovaný diesel 2.0 EcoBlue.

nový Ford Ranger

Nemecký príbuzný

Druhým dôležitým detailom, ktorý by nemal zapadnúť, je skutočnosť, že nový Ford Ranger bol vyvíjaný v spolupráci s nemeckým koncernom Volkswagen. Ten bude môcť vďaka tomu predstaviť druhú generáciu modelu Amarok a nepochybne vzniká s výrazne nižšími nákladmi, ako tomu bolo u predchodcu.

nový Ford Ranger

Ford už potvrdil, že nový Ranger odhalí ešte v tomto roku, aj keď s uvedením na svetové trhy je nutné počítať až v roku 2022. Produkcia novinky má prebiehať v Juhoafrickej republike, kde bude vznikať i Volkswagen Amarok, predpokladáme ale, že k továrni v Silvertone v Pretórii sa pripoja i fabriky vo Vietname, Thajsku, Argentíne a Spojených štátoch.

nový Ford Ranger

Nová generácia má byť podľa Fordu „tým najodolnejším, najschopnejším a najviac konektivitou oplývajúcim Rangerom všetkých čias“ a zároveň to má byť „ideálny pick-up na prácu, zábavu i pre rodinu“. Čo presne to bude znamenať v praxi, zistíme až po prvých praktických jazdách a testoch, zatiaľ sa ale môžete pozrieť, čo všetko by mala novinka modrého oválu zvládať na cestách i mimo nich.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

zdroj: Ford