Jeho technika je zatiaľ s veľkým otáznikom. Aj preto vám nedokážeme momentálne povedať, či bude postavený na úplne novej platforme, alebo dostane prepracovaný súčasný rebrinový rám. Podobne nič nevieme ani o jeho motoroch, aj keď hádame, že v Spojených štátoch bude hlavnou pohonnou jednotkou benzínový štvorvalec 2.3 EcoBoost, kým v Európe bude hrať prvé (a možno aj posledné) husle preplňovaný diesel 2.0 EcoBlue.
Nemecký príbuzný
Druhým dôležitým detailom, ktorý by nemal zapadnúť, je skutočnosť, že nový Ford Ranger bol vyvíjaný v spolupráci s nemeckým koncernom Volkswagen. Ten bude môcť vďaka tomu predstaviť druhú generáciu modelu Amarok a nepochybne vzniká s výrazne nižšími nákladmi, ako tomu bolo u predchodcu.
Ford už potvrdil, že nový Ranger odhalí ešte v tomto roku, aj keď s uvedením na svetové trhy je nutné počítať až v roku 2022. Produkcia novinky má prebiehať v Juhoafrickej republike, kde bude vznikať i Volkswagen Amarok, predpokladáme ale, že k továrni v Silvertone v Pretórii sa pripoja i fabriky vo Vietname, Thajsku, Argentíne a Spojených štátoch.
Nová generácia má byť podľa Fordu „tým najodolnejším, najschopnejším a najviac konektivitou oplývajúcim Rangerom všetkých čias“ a zároveň to má byť „ideálny pick-up na prácu, zábavu i pre rodinu“. Čo presne to bude znamenať v praxi, zistíme až po prvých praktických jazdách a testoch, zatiaľ sa ale môžete pozrieť, čo všetko by mala novinka modrého oválu zvládať na cestách i mimo nich.
zdroj: Ford