Takže prvý a teda dosť výrazný rozdiel som už spomenul. I keď v meste by to mohlo byť irelevantné, stačilo so slabšou motorizáciou vyraziť na obchvat a každý hneď cítil, že to nie je ono. V tomto smere bude zmena agregátu vítaná. Okrem teda odlišnej prednej časti tu tak máme zmeny aj v iných oblastiach, cena vzrástla len nepatrne o 50 eur. To je už s prihliadnutím na výkonnejší motor zanedbateľný údaj.

Okrem zadných parkovacích senzorov dostanete navyše aj predné a ešte aj zadnú kameru. Manuálna klimatizácia zostáva ako v predchodcovi bez príplatku, pribudla však sériová navigácia, ktorá bola predtým v pakete. Dacia píše, že Spring Cargo má len LED denné svetlá, otázkou tak zostáva, či skutočne ponechali aj tie podpriemerné halogénové svetlá, alebo ich nahradili LED po vzore osobnej verzie. Uvidíme pri možnom redakčnom teste.

Množstvo novej výbavy za rovnakú cenu

Tak si to zhrňme. Za prakticky rovnakú základnú cenu tak s faceliftom dostanete navyše výkonnejší motor, predné PDC, zadnú kameru, navigáciu, DC nabíjanie a tiež povinné asistenčné systémy, ako udržanie v pruhu či rozpoznanie dopravných značiek. Takáto modernizácia sa mi teda určite páči a patrí za to Dacii veľký palec hore.