Rozmanitosť kombinácií
Z pôvodných troch kombinácií podvozkov eTGX a eTGS, vzrástol počet konfigurovateľných variantov, údajne až na viac ako milión. Doslova si ich nakonfigurujete podľa potrieb a predstáv. A to vďaka rôznym rázvorom, verzií kabíny, výkonov motora, zostáv batérií a mnoho prvkov typických pre vaše odvetvie.
MAN po prvý raz predstavil nový rad podvozkov s batériovým elektrickým pohonom. Tie môžu byť v konfiguráciách 4 x 2 a 6 x 2, vďaka tomu majú širokú škálu využitia v komunálnom sektore a vo verejných službách. Okrem podvozku si dokážete pre e – truck vybrať tri, štyri, päť alebo šesť modulárne kombinovateľných batérií a variabilné je aj ich uloženie. Podvozky eTGX a eTGS môžu mať hmotnosť od 18 do 28 ton a sú v ponuke s elektromotorom o výkone 245 , 330 alebo 400 kW (333, 449, 544 koní) takže si môžete zvoliť variant s dostatočným výkonom. Okrem podvozku a výkonu vám ponúkne flexibilný priestor pre komponenty nadstavby na ráme vozidla, výber mechanických a elektrických prídavných pohonov s rôznym výkonom.
Ďalej výber z deviatich rôznych rázvorov (najkratší 3,75 m), šesť verzií kabíny, riadené a neriadené vlečné nápravy, odpruženie listové alebo vzduchové ( môže byť na všetkých nápravách), jazdné programy špeciálne prispôsobené príslušnému typu prevádzky a veľa ďalších pre jednotlivé segmenty. Pre najkratší rázvor 3,75 m je k dispozícií päť batérií s využiteľnou kapacitou 400 kWh, kedy by auto malo zvládnuť dojazd do 500 km. Pri nižšom dennom nájazde môžete zvoliť menší počet batérií, čím sa zvýši užitočné zaťaženie až o 2400 kg.
Nové funkcie asistenčných systémov a MAN PowerMatic
Užitočné asistenčné systémy, ktoré ako šofér určite oceníte ako napríklad detekcia chodcov, čo bude v meste dosť užitočné. Tretia generácia systému Front Detection, je určená na zisťovanie objektov pred vozidlom pri rozbiehaní. Rozpoznávanie značiek, zobrazenie tlaku pneumatík, elektronická podpora pri napájaní prívesu a nový kamerový systém pre cúvanie. Významnou novinkou pre rad TGL a TGM je automatická prevodovka MAN PowerMatic s meničom krútiaceho momentu, ktorá preraďuje efektívnejšie a s menším opotrebovaním komponentov využíva optimálnu stratégiu radenia a rozbiehania v závislosti zaťaženia a jazdného režimu (Collect, Emergency, Manoveure, Efficiency, Individual, Offroad). Vďaka lamelovým spojkám dokáže preradiť z jedného stupňa na druhý bez prerušenia ťažnej sily (aj so zaťažením).