Fiat Profesional CustomFit

Vďaka novému projektu CustomFit si budete môcť nakonfigurovať svoje E – Ducato podľa potrieb či už sa bude jednať o skriňovú verziu alebo jedno či 3 – stranný sklápač. Okrem zadnej časti si budete môcť vybrať aj kabínu, buď klasickú alebo verziu Crew Van, ktorá vám ponúkne možnosť odvezenia ďalších osôb a stále vám ponúkne veľký nákladný priestor. Táto verzia bude vhodná pre výjazdové montážne skupiny. Nový integrovaný systém výroby má zabezpečiť lepšiu koordináciu výroby, dodania dielov a tým sa skráti dodacia doba a vy dostanete svoje vozidlo skôr.

Model E – Ducato Cargo Box, ktorý je vystavený na veľtrhu, má nákladnú nadstavbu s objemom 18,3 m3. Rozmery ktoré nákladný priestor ponúka sú 4230 mm dĺžka, 2032 mm šírka a 2150 mm výška. Je postavený na podvozku s elektrickým pohonom a kabínou Battery Electric Chassis Cab. Jedná sa teda o verziu L3 no ak budete potrebovať viac nákladného priestoru, môžete si zvoliť verziu L4, tá vám ponúkne nákladný priestor o objeme 20,5 m3. Rozmery nákladného priestoru sú 4500 mm dĺžka, 2300 mm šírka.

Ďalej si môžete nakonfigurovať aké dvere bude mať váš nákladný priestor a to buď klasické dvojkrídlové, alebo výklopné dvere dohora a k tým si môžete priplatiť aj za zdvíhaciu plošinu. Ku štandardnej výbave nadstavby patrí protišmyková drevená ochrana podlahy, hliníkové ochranné soklové lišty, automaticky zapínané vnútorné svetlo a čalúnené profily 2 – in – 1 na upevnenie nákladu.

Pohon a motory

Novinkou pre Ducato je možnosť plne elektrickej verzie, ktorá disponuje výkonom 200 kW (271 koní) a maximálnym krútiacim momentom 410 Nm. Zdrojom elektrickej energie je akumulátorová batéria s kapacitou 110 kWh. A druhá voľba pre vás môže byť turbodieselový agregát Multijet 4.0 s objemom 2,2 litra a výkonom 103 alebo 132 kW (140 alebo 180 koní). Ku obom motorom si môžete zvolit manuálnu alebo 8 stupňovú automatickú prevodovku.

Takže nie len pri výbave ale aj pri motoroch máte ozaj veľké množstvo na prispôsobenie si vozidla. Nová generácia motoru Multijet 4.0 spolu a s 8 – stupňovou automatickou prevodovkou ponúkajú krútiaci moment 450 Nm, čo by malo byť dostatočne veľa aj na ťažký náklad. Motor je vybavený dvojokruhovým systémom recirkulácie výfukových plynov, čím sa zabezpečilo zvýšenie výkonnosti a súčasne zníženiu emisií CO2. Rovnako tak aj automatická prevodovka s reguláciou krútiaceho momentu v hydrodynamickom meniči prispieva k efektivite a údajne dokáže znížiť emisie CO2 o 10 % oproti predchádzajúcej generácií.